Реєстрація бази персональних данихЗаконом України «Про захист персональних даних» передбачено реєстрацію баз персональних даних для фізичних або юридичних осіб, наприклад, потребує реєстрації база даних клієнтів-фізичних осіб або найманих працівників. Дія закону не розповсюджується виключно на створення баз персональних даних та обробку персональних даних: фізичних осіб - виключно для непрофесійних особистих чи побутових потреб; журналістів - у зв'язку з виконанням ним службових чи професійних обов'язків; професійних творчих працівників - для здійснення творчої діяльності. База персональних даних - сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі і/або у формі картотек персональних даних. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка може бути конкретно ідентифікована. Володілець бази персональних даних - фізична або юридична особа, якій надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки. Базові строки виконання послуги (подачі заяви) - 5 днів. Вартість юридичних послуг реєстрації першої бази - 200 грн., кожна наступна в рамках одного замовлення - 100 грн. Платежі державі - відсутні. | Замовити послугу (натиснути тут) |
Послуга з реєстрації баз персональних даних є необхідним кроком для законної діяльності будь-якого підприємства. Нинішня практика і бачення державного органу дозволяє виділити дві найбільш розповсюджені бази: база персональних даних найманих працівників і база персональних даних контрагентів (клієнтів і постачальників - фізичних осіб). Наявність реєстраційного свідоцтва допоможе уникнути значних штрафів. З 01.07.2012р.КпАП буде доповнено ст.188 (39), яка, зокрема, передбачає накладення штрафу за ухилення від державної реєстрації баз персональних даних від 5100 грн. до 17000 грн. (посилання на http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3454-17) Інформація і документи необхідні для підготовки документів для реєстрації баз даних: УВАГА: ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ БАЗИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ВИ НЕ ЗОБОВЯЗАНІ ПЕРЕДАВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗМІСТ ВАШОЇ БАЗИ. - Копія довідки ЄДРПОУ, «статистика» - для юридичних осіб;
- Копія Свідоцтва про державну реєстрацію чи виписки з реєстру та паспорту для фізичних осіб-підприємців;
- Інформація про найменування бази даних (найбільш розповсюджені: база найманих робітників, база контрагентів, база клієнтів, база абонентів. база пацієнтів і т.д.).
Процедура реєстрації бази персональних даних включає в себе наступні етапи: - консультування клієнта про порядок реєстрації;
- кваліфікована підготовка необхідного пакету документів, передбачених для внесення до реєстру;
- отримання свідоцтва про внесення до державного реєстру;
- консультування щодо дотримання законодавства з питань захисту персональних даних та розробки внутрішніх документів.
Особливо уважним при веденні бази персональних даних потрібно бути господарюючим суб'єктам, які надають послуги переважно фізичним особам, наприклад: - Медичним закладам,
- Провайдерам (операторам) телекомунікацій,
- Провайдерам програмної послуги, мовникам,
- Туристичним операторам і турагентам,
- Надавачам послуг з працевлаштування за кордоном,
- Кредитно-фінансовим організаціям,
- Житлово-експлуатаційним конторам.
- А також: громадським об'єднанням і політичним партіям.
КОНТАКТИ ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГИ: тел: 044 331-9710 тел: 044 331-9735 тел: 067 526-0921 E-MAIL: BAZA.D@UKR.NET
|